Van top tot teen comfy gekleed… in 24 uur!

Van top tot teen comfy gekleed… in 24 uur!

Haal je cocooning-outfit de dag na bestelling uit aan de ingang van je Kiabi-winkel

Een kaars op de stoep, extra lichtjes in huis… en je kan niet wachten om de zetel in te duiken met een kop warme chocolademelk én goede kerstfilm? Verre van ongewoon dezer dagen, nu we het binnen zo gezellig mogelijk proberen te maken. En dat vertaalt zich ook in een grote vraag naar comfortabele cocooning-kledij. Denk aan zachte sweaters, een tricot vest, losjes zittende sportbroek, huissokken of zelfs een muts. Als budgetvriendelijk merk reikt Kiabi gezinnen een handige, snelle en veilige oplossing aan: Click&Collect 24 uur. Zo kan je online je comfy kleding bestellen, om dan een dag later af te halen bij je Kiabi-winkel.

Hoe werkt deze service? Op de e-shop van Kiabi, www.kiabi.be, kan je je bestelling plaatsen. Daarbij kan je kiezen uit alle collecties voor dames, heren, kinderen en baby’s. Valideer vervolgens je bestelling (voor 20 uur), kies de bezorgservice Click&Collect én haal ‘s anderendaags je kledingpakket op bij jouw Kiabi-winkel. Dat kan van maandag tot zaterdag, telkens van 11 tot 16 uur, in Kiabi Luik, Kiabi Brussel (West Anderlecht, Docks Bruxsel, The Mint Bruxelles) of Kiabi Charleroi – in Brugge is deze service momenteel nog niet mogelijk. Uiteraard kan je ook kiezen voor levering aan huis of in een afhaalpunt (3 tot 5 dagen).

Voor meer info
RCA I Hilde Meus I +32 473 69 51 07 I hilde@rca.be I www.rcapress.be

Over Kiabi
Kiabi, opgericht in 1978 in Noord-Frankrijk, zorgde voor een revolutie in confectiekleding met een modeconcept aan lage prijzen voor alle gezinnen. Gesteund door een netwerk van meer dan 505 winkels in 18 landen wereldwijd, realiseert Kiabi een omzet van 2 miljard euro (2019) en een groei van 2,4%. Als symbool van universeel en gelukkig leven, biedt Kiabi eigen collecties aan die in Frankrijk ontworpen worden door een team van 56 stylisten. Het merk geldt als nummer één in de Franse confectiekleding en telt meer dan 10.000 Kiabers van 60 nationaliteiten. Daarnaast is Kiabi zich bewust van zijn ecologische voetafdruk en gaat het merk ook sociale verantwoordelijkheden niet uit de weg. Dat heeft geleid tot het Kiabi Human-programma (#KIABIHUMAN): van de ontwikkeling van eco-ontworpen productassortimenten over transparantie in de toeleveringsketen tot training van teams en betrokkenen rond de sociale en milieu-impact van zijn activiteit. De groep stimuleert tot slot de ontwikkeling van zijn werknemers en steunt lokale hulpacties.