PUBLIEK SCHUIFT AAN VOOR MODE AAN KLEINE PRIJZEN BIJ KIABI
Brussel, 20 oktober 2016 – De opening van Kiabi in België is een groot succes! Slechts enkele minuten nadat de deuren zich openden vulden de klanten die ongeduldig buiten stonden te wachten de winkeloppervlakte van 2000m2. “Dit succes toont duidelijk aan dat het publiek met echt stond te wachten om onze collecties aan kleine prijzen te komen ontdekken!” zegt Marlies Hersbach, co-leader van Kiabi België.
De langverwachte opening van de eerste Kiabi-winkel in België maakte dat het er een drukte van jewelste was door alle nieuwsgierige en enthousiaste klanten. Het “Talents”-team probeerde het clienteel zo goed mogelijk bij te staan met professioneel mode-advies en hen wegwijs te maken in de winkel, om zo alles vlot te laten verlopen.
De Kiabi-winkel in Dockx Bruxsel is een illustratie van de voortdurende evolutie van shoppingcentra, alsook van veranderingen in de mode. Het is een plek voor de hele familie, met zelfs een speelmobiel voor kinderen in het midden van de winkel.
Connected experience
E-reservatie, touchscreens die het volledige gamma én de stock van de winkel tonen, de mogelijkheid om producten te bestellen en de manier van leveren te kiezen, modeadviseurs met draagbare betaalterminals om files aan de kassa te vermijden… De nieuwe winkel van Kiabi is een voorbeeld van de hybride shopervaring.
Het gedigitaliseerde model zorgt voor een vernieuwende en verrijkende manier van winkelen met web-to-store en store-to-web services en nieuwe 'connected' producten.
GROTE AMBITIES VOOR BELGIË
Met de eerste opening in Brussel creëert Kiabi 25 directe jobs. Al heeft het merk grote ambities voor België met niet minder dan 12 nieuwe winkels in de komende 4 à 5 jaar. Naast vestigingen in winkelcentra kijkt Kiabi er ook naar uit om zich in het straatbeeld te vestigen, aangezien Belgen ervan houden om door winkelstraten te slenteren. Kiabi is er klaar voor om ook daar aanwezig te zijn.