Kiabi start met eigen interieurmerk: Kiabi Home
Lancering van budgetvriendelijke én duurzame collectie interieurinrichting
Van budgetvriendelijke kleding naar budgetvriendelijke aankleding, het is maar een kleine stap voor Kiabi. De Franse modeketen start met een eigen lijn decoratie en interieurinrichting, onder het label ‘Kiabi Home’. Daarmee krijgen gezinnen een betaalbare oplossing aangereikt om hun woning stijlvol en comfortabel in te richten, in lijn met de duurzaamheidsfilosofie van het merk.
Het leven van gezinnen gemakkelijker maken, dat is sinds jaar en dag het motto van Kiabi. Die gedachte ligt ook aan de basis van Kiabi Home, het gloednieuwe merk van interieurinrichting. “Opnieuw zetten we kwaliteit aan zachte prijzen centraal. Ook gaan we voor een eigentijds aanbod met zorgvuldig geselecteerde materialen en tijdloze designs. Kiabi Home wil een duurzame levensstijl toegankelijk maken voor iedereen en blijft daarbij trouw aan zijn gekende DNA”, vertelt Manon Vanhoolant, Marketing coördinator bij Kiabi België.
Zeer binnenkort kunnen klanten ook de eerste interieurcollectie in de winkel ontdekken. Momenteel is het al mogelijk voor consumenten om hun aankopen online te doen via www.kiabi.be. Via het gekende systeem van e-reservatie kan je via de website bestellen, de producten gratis in je favoriete Kiabi-winkel laten leveren, om dan enkel langs de kassa te passeren met de items die je graag houdt.
“We streven naar een breed aanbod zodat iedereen zijn thuis comfortabel, stijlvol en milieuvriendelijker kan inrichten. De lancering van Kiabi Home betekent het begin van een nieuw avontuur. Met enthousiasme, vertrouwen en een innovatieve aanpak willen we gezinnen tegemoetkomen, op elk moment in hun leven. Dat deden we al met kleding en doen we voortaan dus ook met de aankleding van het interieur.”
De lancering van KIABI Home markeert het begin van een nieuw avontuur voor Kiabi en een nieuwe manier van werken om in te spelen op de behoeften van de gezinnen van vandaag en morgen.
Foto's en packshots van de volledige collectie kan je hier terugvinden.
Over Kiabi - www.kiabi.be
In 1978 kende de Franse kledingzaak Kiabi een enorm succes met het revolutionaire concept ‘betaalbare mode voor het hele gezin’, en dat met passende maten voor iedereen. Zo’n 40 jaar later is het kleine Noord-Franse merk uitgegroeid tot een internationale groep die in 24 landen aanwezig is. Sinds 2016 ook in België, met vandaag 18 winkels en een online webshop. Zo heeft Kiabi al 25 miljoen klanten overtuigd die houden van trendy én betaalbare mode voor jong en oud.
Voor meer informatie en interviews:
RCA I Marie Piton I +32 473 23 82 78 I marie.piton@rca.be I www.rcapress.be
RCA I Bruno Leyssens I +32 473 69 51 05 I bruno@rca.be I www.rcapress.be