Belgian Friday : Belgian Friday: merken lanceren shoppingevent met klantenkortingen

Belgian Friday : Belgian Friday: merken lanceren shoppingevent met klantenkortingen

Vijf merken in België lanceren de Belgian Friday, een shoppingevent met onlinekortingen dat loopt van vrijdag 18 tot maandag 21 mei. Achter deze eerste shoppingafspraak van het voorjaar zitten Kiabi, La Redoute, Veritas, Sarenza, Jack & Jones en Tape à l'Oeil.

Het doel van dit evenement, dat loopt van 18 tot 21 mei 2018, is om een maxiweekend te koppelen aan miniprijsjes. In de aanloop naar de zomer zullen de deelnemende ketens nl. verschillende acties voeren onder de naam Belgian Friday (waarmee wordt verwezen naar Black Friday, die zijn plek in Europa inmiddels heeft veroverd).

Kiabi lanceert dit eerste shoppingweekend in België in samenwerking met la Redoute, Veritas, Sarenza, Jack & Jones en Tape à l'œil."Wij vinden het belangrijk om sterke shoppingmomenten te creëren die herkenbaar zijn voor onze klanten en waarin we op ieder moment en overal voluit gaan voor promoties die hun koopgedrag op z'n kop zetten", vertelt Aalrik Van Straten, Country Leader KIABI België.

"De Belgian Friday is een buitenkans om een tweede shoppingevent à la "Black Friday" te organiseren tijdens het jaar. Dit jaar zijn onze aanbiedingen alleen te vinden op www.kiabi.be, maar volgend jaar willen we ook onze winkels laten meedoen zodat al onze klanten ervan kunnen profiteren", klinkt het bij Stéphanie Andries, Webmanager Kiabi België.

Kiabi en de partners van de Belgian Friday geven hierbij de aftrap en hopen dat andere ketens in België zich bij hen zullen aansluiten voor dit shoppingevent.

Pers contact : Frédéric Pellissier -  RCA PR
Email : frederic.pellissier@rca.be
GSM : 0486 94 52 51